Kmalu sem snežno pištolo nadgradil s tremi vodnimi šobami v "žirafo." Pri tem sem dodal še nekaj T-kosov, ventil za mešanje vode in zraka, in dodatne šobe. Preiskal sem cel splet, obiskal nešteto trgovin, da bi našel šobe kakršne sem želel, toda brez uspeha. Za to napravo se potrebuje šobo s ploščatim curkom in ozkim kotom razprševanja (podobne kot pri visokotlačnem čistilcu). Večina šob je imela preširok kot razprševanja ali pa so bile predrage. Ko sem slučajno naletel na kovinostrugarja, ki izdeluje šobe za ročne škropilnice sem poskusil s temi. Pokazalo se je, da bo mogoče šlo tudi tako, obenem pa sem spoznal da so to odlične šobe za moj bodoči propelerski top. Poleh kompresorja pri tej napravi potreujemo tudi visokotlačno črpalko, ki pod visokim pritiskom iztisne vodo skozi ploščate šobe. Sam sem uporabil poškodovano črpalko visokotlačnega čistilca in pa kompresor za hoby uporabo.
 Top v resnici ni nikoli v polnosti zaživel, saj sem po nekaj testih spoznal, da bo količina snega narejena s to napravo zame premajhna. Če bi hotel zasneževati večjo površino bi potreboval kar nekaj teh "grozdov", s tem pa tudi precej močnejšo črpalko in pa kompresor. 
Kljub temu še vedno razmišljam o dodelavi kombinirane naprave, ki bi jo ob dobri črpalki lahko v prihodnasti uporabil.