Jesen se je čarobno odela v svojo pisano preprogo. Barve narave so tako čudovite, da si jih ne bi mogel izmisliti niti najboljši slikar. A to bo kmalu mimo. Temperature počasi a vztrajno drsijo navzdol. Če je dober teden nazaj sneg pobelil vrhove planin se danes že spušča proti 1000 metrom nadmorske višine.
Vremenske napovedi za naš kraj sicer še ne napovedujejo snega ali večjega mraza a vseeno sem že počasi na trnih. Pred dnevi sem se malo poigraval z razvrstitvijo šob in pri Mst3 dodal tri petorne šobe. Skupni pretok vode se je sedaj že močno približal Gigantu. Ker tudi novi nukleator kaže, da lahko izdela več materijala, moram nabaviti zanj le šobo z večjim pretokom(8006 namesto 8004). Še zadnje veliko delo pri Mst 3 pa me čaka danes - končno mi je uspelo dobiti zaščitno mrežo za ventilator oziroma zadnji del topa.
Nato pa naj le pritisne mraz - mi smo pripravljeni.