Napovedi so se uresničile. Po razmeroma toplem vikendu je včeraj zapihal severni veter. Že proti večeru se je začelo konkretno ohlajati. Jutro nam je postreglo s temperaturo -3,5°C. Po krajšem kolebanju sem na plan zvlekel Giganta.
Priprava je stekla hitro (vaja dela mojstra) in malo čez sedmo uro je že tulilo in brnelo. A tokrat sem bil rahlo razočaran. Sneg se kar ni hotel delati kot bi želel. Sprva je bil popolnoma moker, kasneje sem ga z regulacijo nukleatorja le malo izboljšal. Po dobre pol ure sem sprevidel, da moram zapreti en vodni obroč.Vse kaže, da je za mejne temperature nukleacijska šoba premajhnih zmogljivosti. Toprej moram počakati idealno temperaturo za Giganta -5°C. Razmišljam tudi o nabavi zmogljivejše nuc. šobe, a se zavedam, da se bo potem po meji zmogljivosti sprehajal moj kompresor.
A jutri je nov dan. Napovedane so še nižje temperature, ki bodo še za dodatnih nekaj stopinj ohladile vodo. To bi zanlo tudi stvar precej izboljšati.